Kaisi Yeh Yaariaan 167. Bölüm Türkçe Altyazılı

7 comments:

  1. Utku bey yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağ olsun mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  3. Utku bey, ne diyeceğimi bilemiyorum. Her ölüm erkendir, her ölüm anidir. Acınızı kalbimizde paylaşıyoruz inanın. Allah diğer tüm sevdiklerinize hayırlı uzun ömürler versin. Çevirilere devam etmenize çok sevindim. Çok teşekkür ederiz emekleriniz için. 🤗

    YanıtlaSil
  4. Utku bey başınız sağolsun babanızın mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  5. Bölümleri açamıyorum oload.tv bağlanmayı reddetti.böyle bir yazı çıkıyor yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Bu diziyi yeni keşfettim çok güzel dizi keske daha önce izleseydim yalnız dizi 336 ve 337 bölümü de var onu da yayınlar mısınız dicem ama yıllar geçmiş üstünde hatırlar mısınız bilmiyorum keske yayınlarsanız teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  7. Nankör druf ya manik neler yaptı senin için

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates