Kaisi Yeh Yaariaan 166. Bölüm Türkçe Altyazılı

34 comments:

  1. Bölüm için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim bölümlere doğru ilerlerken çeviriler için sonsuz teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  4. Utku bey çevirileri yapın da biraz da erken atarsanız daha mutlu oluruz

    YanıtlaSil
  5. Utku bey çeviri falan yokmu

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu akşam 3 bölüm eklersiniz artik

    YanıtlaSil
  8. Bu akşamda yok belliki malesef

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Utku bey yeni bölüm yokmu

    YanıtlaSil
  11. Lütfen bölüm yayınlansın ya

    YanıtlaSil
  12. Utku bey Bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen 🤔🤔🤔🤔🤔🤔😁

    YanıtlaSil
  13. bari cevap verin utku bey

    YanıtlaSil
  14. Utku bey yeni yil icin en az 5 bölüm beklemeniz lazim

    YanıtlaSil
  15. Utku bey yeni bölüm yokmu

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Yaaa hala neden yüklemediniz

    YanıtlaSil
  18. Utku beyyyyy yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen yükleyin lütfen

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Utku bey ceviriyi bıraktınız mı

    YanıtlaSil
  21. Utku bey çevirin yapın yaa

    YanıtlaSil
  22. Utku bey hayırdır bırşeyınızmi var cvb yazmıyorsunuz

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar utku beyin babası vefat etmiş bu yüzden belki bölümler geç verilir utku beyin babasına allahtan rahmet yakınlarınada baş sağlığı diliyoruz anlayışınız için teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  24. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

    YanıtlaSil
  25. Çok üzüldüm 😔, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah. 😔

    YanıtlaSil
  26. Mekanı cennet olsun inşallah Allah sabır versin 😔😔

    YanıtlaSil
  27. hepinizin duyarlılığı için teşekkürler arkadaşlar utku beyi de anlıyoruz onun için biraz beklememiz gerekir eminim utku bey bunu telafi edecektir

    YanıtlaSil
  28. Aaa başı sağ olsun Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  29. Çok üzüldüm başı sag olsun mekanı cennet olsun allah ailesine sabır versin

    YanıtlaSil
  30. Yeni bölümler için ara mi verildi.iyi gidiyordunuz,nazara geldiniz sanırım.tabi sizin de işiniz gücünüz var elbet söylemek de ne kadar dogru bilmiyorum.hasretle bekliyoruz

    YanıtlaSil
  31. Aaaa mesajları yeni gördüm.çokk üzüldüm gerçekten.kusura bakmayın.Allah rahmet eylesin.Utku bey sabır versin Rabbim...

    YanıtlaSil
  32. Ben bölümünde niye sıkıntı var başka bölümde yok

    YanıtlaSil
  33. Bu bölümde sıkıntı var ve başka bölümde yok

    YanıtlaSil
  34. Her izlediğim de sinir oluyorum druv a manik onun için neler yapti o nankörlük yapıyor halbuki manik arkadaşları mutlu olsun işleri yolunda gitsin diye nandini ile doğru dürüst ask yaşayamıyor. Buarada bu diziyi bitirip tekrar başlıyorum çünkü sevdigjm en iyi hint dizisi kushi ve arnav dan sonra nandini manik çiftini sevdim

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates