Home » , , , » Kundali Bhagya 1. Bölüm Türkçe Altyazılı

Kundali Bhagya 1. Bölüm Türkçe Altyazılı

16 comments:

  1. Söylediğiniz dizi bumuydu utku bey

    YanıtlaSil
  2. Evet sayın üye. Beğendiniz mi?

    YanıtlaSil
  3. Bu dizini kim tercüme etise teşekürler çok güzel etmiş

    YanıtlaSil
  4. Peki diyer bölümler ne zaman tercüme olucak iple çekiyorum tercüme olunmasını çünkü çok seviyorum bu dizini ama tercüme olmasa malesef anlamıyorum söylediklerini bu yüzden beklicem diyer bölümleride

    YanıtlaSil
  5. Çevirileri devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim teşekürler

      Sil
    2. Peki ne zaman lutfen bir zaman soyleyin okadar güzel ki butun izlrdigim hint dizlerin number onu'ni

      Sil
  6. Başka hint dizi öneriler gelecek mi

    YanıtlaSil
  7. Cuma günü yeni bölüm geliyor arkadaşlar inşallah. Hayır şuan için yeni dizi yok. :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba bu bölüm silinmiş sanırım. Bölüm ne zaman yüklenir?

    YanıtlaSil
  9. Kacinci bölüm yüklendi acaba nerden izleyebilirim bütün bolumleri

    YanıtlaSil
  10. 32 bölümü izlemek istiyorum ama açılmıyor lütfen yardımcı olurmısunuz

    YanıtlaSil
  11. Linklerde sorun yok sayın Abhi pragya. Lütfen farklı tarayıcıdan deneyiniz iyi seyirler. :)

    YanıtlaSil
  12. Lutven 127 den sonra si acilmiyor mega yüzünden başka alternatifler yok lutven bireyler yapin ne güzel bir site buldum derken kaybetmek istemiyorum

    YanıtlaSil
  13. Merhaba linklerde sorun yok, farklı tarayıcıdan deneyin lütfen. Alternatifler eklenecektir.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates