Kaisi Yeh Yaariaan 7. Bölüm Türkçe Altyazılı

67 comments:

  1. Teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz hangi bölümdesiniz. Sizden de erişime için izin istemeniz gerek tı mi ve kaçıncı bölümde istedi erişimi . Kaçıncı bölüme kdr izleye bildiniz kaçıncı bölümdesiniz

      Sil
    2. 7.bolumde geldi banada

      Sil
  2. böyle igrenc biriyle nasil ask yasayacak zavalli kiz merak ediyom

    YanıtlaSil
  3. Bölümler neden açilmiyor

    YanıtlaSil
  4. Google drive bsyler diyo ama

    YanıtlaSil
  5. Neden açılmıyor bilgi alabilir miyim

    YanıtlaSil
  6. Admin erişime izin ver açılmıyor

    YanıtlaSil
  7. Lütfen biraz çabuk izin verir misin erişime açılmıyor

    YanıtlaSil
  8. Ya hiçbir hesapta açılmıyor devam edemiyorum erişime izin verir misiniz

    YanıtlaSil
  9. Ne zaman izin vericeksiniz kaç gün sonra ne zamana kadar beklicem

    YanıtlaSil
  10. Lütfen çabuk izin verin artık yaa
    Hem niye böyle bişi var ki niye erişim için izin istiyo

    YanıtlaSil
  11. Çabuk izin vermiyosunuz da zaten

    YanıtlaSil
  12. Lütfen çabuk izin verin şu erişime

    YanıtlaSil
  13. Erişime izin verin izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  14. Çabuk izin verir misiniz 😑😐😶😡😠😤

    YanıtlaSil
  15. İzin verin şuna çabuk noluuur biraz çabuk yaaaa

    YanıtlaSil
  16. Erişime çabuk izin verir misin yaaaa

    YanıtlaSil
  17. Lütfen admin çabuk izin ver şu erişime ne zamandır bekliyorum madem bu kadar çabuk izin vermiceksin nie böyle bişi ayarlandı offff lütfen çabuk izin ver şu erişime

    YanıtlaSil
  18. 😡😡😡😠😠😠😤😤😤😤

    YanıtlaSil
  19. Yaa Utku bey Allah rızası için çabuk izin verin şu erişime lütfennnnn

    YanıtlaSil
  20. Cevap verin ve lütfen çabuk şu erişime izin verin

    YanıtlaSil
  21. Ya sabahtan beri yazıyorum nolur çabuk izin verin offfffff 😤😠😡😶

    YanıtlaSil
  22. Lütfen çabuk izin verin şu erişime hiçbir şey izleyemiyorum
    Sabahtan beri bekliyorum

    YanıtlaSil
  23. Lütfen şu sitenizle de bi ilgilenin sabahtan beri yazıyorum

    YanıtlaSil
  24. Erişime de bi izin verin artık

    YanıtlaSil
  25. 😶😶😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😤😤😤😤😤

    YanıtlaSil
  26. Ya günde 1 kere de mi girip bakmıyosunuz mesaj gelmiş mi gelmemiş mi diye sabahtan beri yazıyorum görmediniz glb

    YanıtlaSil
  27. Şu erişime artık izin verin izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  28. Lütfen çabuk izin verin şu erişime

    YanıtlaSil
  29. Yaa hiç yorum gelmiyor eskisi gibi fazla diyorsunuz sabahtan beri yazıyorum bakmıyorsunuz bi tepki vermiyorsunuz lütfen kabul edin izleyemiyorum sabahtan beri telefon elimde bekliyorum bi izin vermek bu kadar mı zor bu siteye de biraz ilgilenin sabahtan beri 20 kişinin mesajını attım bi bakamadınız ne zmn kabul etmeyi düşünüyorsunuz acaba

    YanıtlaSil
  30. Zahmet edip bi izin verin şu erişime

    YanıtlaSil
  31. Sabahtan beri 1 kere bile mi girmediniz girdiyseniz de görmediniz mi yada görüpte umursamadınız mı

    YanıtlaSil
  32. Lütfen çabuk izin verin şu erişime izleyemiyorum hiç bir şey

    YanıtlaSil
  33. Ya sabahtan beri yalvarıyorum bakan yok Utku bey zahmet edip bi bakarmısınız madem bakmanız bu kdr uzun sürüyor biriyle ortak olup yapsaydınız hep ilgilenecek biriyle çünkü sabahtan beri yazıyorum ve hala bişey olmadı ben hala izleyemiyorum 7.bölüm ve sonrasını bişey yapmayı yada erişime izin vermeyi düşünüyor musunuz acaba😠😡😤

    YanıtlaSil
  34. Erişime neden hemen izin verilmiyor bölümleri izleyemiyorum lütfen izin verirmisiniz

    YanıtlaSil
  35. Hala erişim izni gelmedi ne zaman izin verilecek lütfen bir an önce erişim izni verirmisiniz

    YanıtlaSil
  36. Erişim izni ne zaman gelicek lütfen bi an önce erişim izni verirmisiniz

    YanıtlaSil
  37. Kaç gündür bekliyorum hala erişim izni gelmedi ne zaman vericeksiniz erişim iznini lütfen verin artık erişim iznini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermiycekler sanırım başka çevri yapan site biliyor musunuz?

      Sil
  38. neden izleyemiyorum hic bisey anlamadım

    YanıtlaSil
  39. yaa lütfen artık bi gire misiniz şu siteye

    YanıtlaSil
  40. nasıl iş yapıyorsunuz böyle bu kadar ilgiyle izlenilen bir diziyi neden açmıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  41. biraz saygınız olsum ama bu kadar insan yalvarıyo burada ?

    YanıtlaSil
  42. izin vermek bu kadar zor mu gerçekten ???

    YanıtlaSil
  43. Dizinin devamını nasıl izleyebilirim yardımcı olur musunuz sayfalar açılmıyo...

    YanıtlaSil
  44. Erisım engeli var lutfen izin verin

    YanıtlaSil
  45. ben yeni gördüm diziyi lütfen acında izleyelim

    YanıtlaSil
  46. erişim izni verin lütfen utku bey

    YanıtlaSil
  47. Erişimi izin verin lütfen

    YanıtlaSil
  48. Bu diziyi izlemek istiyorum ama erişim istemekten bıktım lütfen erişime izin verin de izleyelim

    YanıtlaSil
  49. Diziyi izlemek istiyorum ya neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  50. Erişim açıldı arkadaşlar. Kusura bakmayın biraz haberim yoktu. Takip de edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9.bölümden sonrası yok neden yok lütfen açar isiniz

      Sil
  51. Lütfen utku bey 9.bölümden sonrası açılmıyor

    YanıtlaSil
  52. utku bey tam ekran izleyemiyoruz tam ekran modunu devre dışı bırakmışsınız düzelte bilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  53. 2. Defa başladım of çok özledim onları :(

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates