Kaisi Yeh Yaariaan 1. Bölüm

26 comments:

  1. Teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Dizi okadar güzelki anlatamam 😍😍

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir dizi son bölümden buraya geldim keşke çeviriler biraz daha hızlı olsa diğer bölümleri çok merak ediyorum 😍

    MANAN ❤

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkurler bolumlerin icin

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir dizi 👍😉

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir dizi 👍😉

    YanıtlaSil
  7. dizinin 1. bölümleri neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  8. Utku bey ilk bölümlere bakarmısınız sayfanın hiç bir acımıyor lütfen sorunu gidersiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Bölümler güncelleniyor arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  10. Utku bey ne zaman güncellenicek bölümler bekliyoruz ne zamandır...

    YanıtlaSil
  11. #Kaisa yeh yaarian kanalima abone olun ben fan-1 baybay

    YanıtlaSil
  12. Uzun bir aradan sonra tekrar başladım mükemmel 😍

    YanıtlaSil
  13. Yeni başlayacak arkadaşlar için 278. bölüme kadar güncel. Birkaç haftaya kadar tamamı güncellenmiş olur. Gönül rahatlığı ile izleyebilirsiniz. Ayrıca eksik bölümler de tamamlanacak. Yani 3. sezon da olmak üzere tüm sezonlar tamamlanacaktır. İyi seyirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler heyecanla 3 cu sezonu bekliyorum

      Sil
  14. Tüm bölümler güncellendi.

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler 3 sezonu merakla bekliyoruz inşallah .Mananımızın 4 sezonda olurda kaldığı yerden izleriz

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler 3 sezonu merakla bekliyoruz inşallah .Dizimizin 4.Sezonu olurda kaldığı yerden izlemeye devam edebiliriz mananın hikayesini izlemek çok güzel bu en güzel kimya çünkü ...

    YanıtlaSil
  17. görüntü kalitesini nerden ayarlarım acaba

    YanıtlaSil
  18. Kalitesi çok düşük ya 😟

    YanıtlaSil
  19. Video yu nasıl açabilirim

    YanıtlaSil
  20. Videoya tıklayıp izliyorsunuz. Bir sorunlar karşılaşıyorsanız lütfen belirtin.

    YanıtlaSil
  21. Tıklıyorum ama olmuyo açılmıyor

    YanıtlaSil
  22. Diziyi bitirdim tekrar başladım manik in başka bir dizisi daha var kasautii zindagi adında daha doğrusu ilk sezonu 2001 yılında başka oyuncular tarafından var ama 2 sezon manik oynuyor harika dizi oda bir kaç bölüm izledim sonra bulamadım daha keske onu da yukleseniz pişman olmazsınız çok güzel dizi gerçekten

    YanıtlaSil
  23. Merhaba kaisi yeh yaariaan in son sezonu çekilmiş flim gibi yapılmış inşallah son bölümlerini de yayınlarsanız heyecanla bekliyorum teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates