Kaisi Yeh Yaariaan 323. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

17 comments:

  1. Utku bey yeni bölüm ne zamam gelecek yardımcı olurmusun lütfen

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kaynak altyazıyı bekliyoruz gelmesi biraz zaman alabilir :( Bu yüzden 3. sezona başlamayı düşünüyoruz yakın zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. Sezon çok güzel, gerçekten önce 3. Sezonu çevirip, 2. Sezonun kalan bölümlerini sonra devam etseniz çok güzel olur :)

      Sil
    2. O zaman konular karışır bence kaldığı yerden devam etse daha iyi olur

      Sil
    3. 2. Sezon ve 3. Sezon arasında bir bağlantı yok zaten zaman atlıyorlar, karışacak bir konu yok yani

      Sil
    4. Üstelik kaynak altyazı olmadığından çeviri zaman alacak demişler, beklemek yerine 3. Sezon çevirisi yapılabiliyorsa onu yapmak daha mantıklı

      Sil
  3. Cok guzel manik nadini hayraniyim utku bey 324 bolumler ne znm gelcek cok guzel bi dizi bitmesin diyer bolumleri bekliyoz tekrar tekrar izliyorum 324 bolum snrsi gelsin artk tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Utku bey yeni bolumler ne zaman gelcek yeni bolum geleseye kadr tekrar tekrar izliyorum cok severk izliyorum cok gzl bir dizi 324. Bolumde kldm sabirsizlikka yeni bolumleri bekliyorum tesekkrler utku bey

    YanıtlaSil
  5. Yeni bölümü ne zaman vereceksiniz

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar önceden de belirtiğim gibi kaynak altyazıyı bekliyoruz. Ama biraz geç gelecek gibi. Bu yüzden 3. sezonun çevirisine başladık. İlk bölüm yarın eklenecek kısmet olursa.

    YanıtlaSil
  7. cok tesekurler utku bey cook sevindim yeni bolum gelcek diye insallh yarini iple cekiyorum🤭

    YanıtlaSil
  8. Gelmedi yeni bolum bugun gelceki utku bey 😔

    YanıtlaSil
  9. Yeni bölüm eklendi iyi bakın :)

    YanıtlaSil
  10. Bakiyoruz utku bey yeni bolum yok 323 te kldm yok yni bolum 3.sezonund sade 2 bolum vr bekliyorz tesekkrlr

    YanıtlaSil
  11. Nolur 324 bölüm yükleyin

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates