Kaisi Yeh Yaariaan 257. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

21 comments:

  1. Çoook ama çoook teşekkürler sağlıcakla kal Inş utku bey

    YanıtlaSil
  2. Elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Utku bey 258 ne zaman gelir??

    YanıtlaSil
  4. Videolar açılmıyor neden acaba

    YanıtlaSil
  5. Utku bey ben en bastab izlim dedim ama aciomiyoa hiç biri video kullanilmiyor diyor 201.bolumde kalmıştım açılmıyor lütfen bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sayın üyemiz, şimdi baktım ama herhangi bir sorun göremedim. Tarayıcınızdan ya da internetinizden olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ama bildiğim tek şey açılmıyor hiç bir videolar tarayıcıdan vs internetten olduğu nasıl anlarım? Başka telden de girdim ama olmuyor nolur bana bu konuda yardımcı olun lütfen....

      Sil
  7. Bu arada iki yeni bölüm yüklendi bilgilerinize arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utku bey videoları düzeltickmisiniz lütfen açılmıyo yardımcı olsanız sevncz

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Evet Kübra hiç bir video açılmıyor neden acaba utku bey siteyle alakası olabilir mi?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar neden açılmıyor bilen var mı? Hiç bir video açılmıyor siteyle mi alakalı?

    YanıtlaSil
  14. Doğurmakla anne olunmadığının kanıtı NİYONİKA nasıl bir anne daha doğrusu anne demek bile doğru değil ona bi de hiç utanmıyor şimdi Manik'i daha iyi anlıyorum.sonunda aryaman olayı da bitti bakalım sıradaki kötülük ne olacak.

    YanıtlaSil
  15. Bu bölüm ve 258.bölüm 259.bölüm 260.bölüm beden açılmıyor

    YanıtlaSil
  16. neden açılmıyor utku bey izleyemiyoruz birde 311.bölümü ne zaman paylaşacaksınız

    YanıtlaSil
  17. 255 bölüm açılmıyor neden acaba

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates