Kaisi Yeh Yaariaan 244. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

31 comments:

  1. Bölüm cok cabuk bitti neden bu kadar kisa ki
    Ceviri icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Utku bey bölümün devamı nerde ?

    YanıtlaSil
  3. Utku bey bu bölüm neden yarim devami yokmu en güzel sahneler yok 15 dk çevrilmiş genelde 20 dk çevirisi oluyordu

    YanıtlaSil
  4. Lütfen diziyi yeniden yükleyin

    YanıtlaSil
  5. Neden çeviri yavaşladı utku bey lütfen âmâ 😔☹

    YanıtlaSil
  6. Lütfen dizinin bu bölümünü yeniden lütfen

    YanıtlaSil
  7. Bu siteye kaç kere girdim lütfen diziyi yeniden yükleyin nolur 😣😯😢

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar dün müsait olamadım o yuzdrn ceviremedim. Bir de dizinin son kısımlarında diyalog yoktu sadece müzik sahnesi vardı bu yüzden kestim. Çok önemli bir yer değil yani

    YanıtlaSil
  9. Utku bey çeviri ve emeğiniz için çok teşekkür ederiz. Elinize sağlık. Bence de kesilen bölümde diyalog olmasa da filmin en romantik sahnelerinden di. Orjinalinden izlemeyenler için büyük bir eksiklik diye düşünüyorum. Tekrar teşekkür eder, çevirilerinizde kolaylıklar dileriz. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar söylüyorum yükleyin orjinalinde gördüm sonunda çeviri var lütfen yükleyin rica ediyorum 244.böşümü istiyorum

      Sil
  10. Lütfen 244.bölümü yükleyin

    YanıtlaSil
  11. Yukarıda da yazdım orjinalini izleyemiyorum ingilizce altyazılı ingilizce fazla bilmiyorum

    YanıtlaSil
  12. Utku bey lűtfen bolumu tam yukleyin bu saat oldu 245 bolum yok 😞

    YanıtlaSil
  13. Nolur yükleyin ben bu bölümü bekliyodum 244.bölümü lütfen yükleyin

    YanıtlaSil
  14. Youtubede var ama ben birşey anlamıyorum lütfen yükleyin 244.bölümü

    YanıtlaSil
  15. Peki bu diziyi altyazılı yükleyen başka site var mı

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar ben diziyi cevirenleride anlıyorum. Evet bende diziyi çok severek izliyorum ve son kısmı bende burdan izlemek isterdim. Ama diziyi çevirenleride anlıyorum. Eğer son kısımda diyalog yoksa bence cevirilmesinede gerek yok. Ben o son kısmı youtube dan izledim ve doğru son kısımda hiç birşey konuşulmuyor. Eğer bakmak istiyorsanız youtubdan bakabilirsiniz .Bunun için inglizceye veya hintceye ihtiyacınız yok çünkü konuşmuyolar o kısımda. Bu diziyi cevirenleride anlıyorum .Meşkul olabilirsiniz ve işleriniz olabilir ama her gün bir bölüm yüklense bence daha iyi olur.
    Çeviri için teşekkürler🙏✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru konuşmuş ARKADAŞ çeviri yavaşladı sürekli bakıyorum yeni bölüm yok hergun 1 bölüm yüklense yani😔😔☹

      Sil
  17. Yeni bölüm ne zaman verirsiniz

    YanıtlaSil
  18. Ben sizin gibi düşünmüyorum ben yinede tekrar yüklemelerini istiyorum

    YanıtlaSil
  19. Yeni bölüm 245.bölümü yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  20. Utku bey lutfen diziyi yuklermisiniz🙁

    YanıtlaSil
  21. Utku bey özür dilerim ben 244.bölümü verin o kadar uğraştımki pek birşey yokmuş 244.bölümde kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  22. Utku bey yenibölüm 245 bölüm cevirisini nezaman yayınlarsınız

    YanıtlaSil
  23. Yeni bölüm eklendi arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  24. Bence Utku bey sansürlemek istedi daha öncede bir yeri sansülemişti Evet internetten de izleyebiliriz ama internette o sahnede müzik yok müzik olmadan da o sahnesinde anlamı kalmıyor o yüzden istemiştik.

    YanıtlaSil
  25. alahim ya nolur bu acilmayan bolumlere bir care kilin ya lutfen 243 acilmiyor

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates