Kaisi Yeh Yaariaan 236. Bölüm Türkçe Altyazılı

10 comments:

  1. Teşekkürler utku bey harika bir bölümdü

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler utku bey cevrileriniz icin

    YanıtlaSil
  3. Çook teşekürler utku bey emeğinize saglik 🤗

    YanıtlaSil
  4. Bölüm bende acilmiyo acaba bende mi bir sorun var izleyemiyorum ne yapmaliyim....

    YanıtlaSil
  5. 200 bölüm boyunca boyle birsey yasamadim bölüm cok fazla takiliyo neden acaba fikriniz var mi?

    YanıtlaSil
  6. Utku bey video surekli donuyor bir saattir o bana ben ona bakisip duruyoruz hattin netinide evin netinide denedim emme olmuyor nedendir acep ben sorunu bulamadim ve kaç bolumdur ilk kez yasiyorum bu sorunu

    YanıtlaSil
  7. Merhaba arkadaşlar alternatif link ekledim. Bir sorun yaşarsanız belirtiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  8. ya hec biri acilmiyor nolur kontrol edin yakin zamanfa acilsin ya

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates