Kaisi Yeh Yaariaan 209. Bölüm Türkçe Altyazılı

12 comments:

  1. Utku bey supersiniz 4 bölüm birden

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, elinize sağlık 👏

    YanıtlaSil
  3. Offf şu kizin tripleri baydi beni ya sogudum 😠😠😠

    YanıtlaSil
  4. Nandini valla beni deli ettin ha yeter gayri diziden soğudum senin nazin yüzünden senarist yeter artık düzelt şu kızı bu ne yaw manik boş ver lan düşme üstüne o sana döner gelir

    YanıtlaSil
  5. Nandini çok fazla uzattın bence artık o kadar manik senle uğraşıyor.Sen mutlu ol diye elinden geleni yapıyor.Seni seviyorum dediğinde bile hiç tepki vermedin.

    YanıtlaSil
  6. ama bunlar acilmiyor nasil izlendi

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten sıktı yaaa bandını🥵

    YanıtlaSil
  8. kusucam artık yeter nandini

    YanıtlaSil
  9. YA VALLA SOĞDUM İYİCE NANDİNİDEN AMMA ABARTTI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende sıkıldım nandini nin bayık hareketlerinden Manik ne güzel seviyor ama diziyi manik için izliyorum.itiraf ✋🤷🏻‍♀️

      Sil
  10. Yani gercekten siz yorumcu arkadaslari anlayamiyorum sonucta kiz ciddi sekilde yaralandi travmatik bi olay yasadi neyapsin yani aman canm cicimmi yapsin kolay degilki yasadigi ustelik ogretmeni olucak ve nenesininde ogrencisiymis onceden kiz oyuzdednde cok etkiledi bence bu olayi kolay kolay buyuzden atlatamiyor

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates