Kaisi Yeh Yaariaan 206. Bölüm Türkçe Altyazılı

10 comments:

  1. Çok teşekkürker, elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler elinize sağlık diziye yeni başladım ama şimdiden tüm bölümleri izledim gerçekten çook teşekkürler🙏

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiz utku bey yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen yükleyin utku bey

    YanıtlaSil
  4. Iyi akşamlar ben ilk defa izliyorum nu bölüme kadar geldim sonunda nandini ve manik birlikte bu dizinin sonunda mutlu oluyorlar mu lütfen bilgi verin ona göre izlemeye devm edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa lüften cvp verin onagore izlicem bende mutsuz sonlari sevmiyorum heleki bu dizi cok uzun yani kotu biterse zaman kaybi olmus olur bu yuzden lüften cvp verin sonu nasil bitti Ayrica dizinn diger versyonlari( çin kore japonya) hep mutlu bitti bence buda mutlu bitmistr

      Sil
  5. Arkadaşlar dizi devam ediyor. 4. sezon olacak ama kesin bir tarih yok. Şahsen finalin mutlu biteceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Dizinin 3. Sezonunun da çevirisini yapar mısınız ?

    YanıtlaSil
  7. 3. Sezonun çevirisi yapıldı zaten. aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Ayrıca 4. Sezon da ocak ayında başlıyor. Müjdeyi vereyim. :)

    https://evdedizifilm.blogspot.com/p/kaisi-yeh-yaariaan-dizisi.html

    YanıtlaSil
  8. Bu şarkının adını bilen varsa lütfen yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. ya ben gerçekten başrol erkek karakteri çok sevdim neredeyse çevrilen dizi ve filmlerini izledim ayrıca bu diziye çok benzerliği olan baska bir dizisi var izlemeyi çok istiyorum ama ne yazik ki ne Türkçe ne ingilizce altyazılı yok rica etsem onu da çevirebilir misiniz? Dizinin ismi:V best friends firever çevirdiginize pişman olmayacaksınız çünkü en az bu dizi kadar güzel şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates