Kaisi Yeh Yaariaan 200. Bölüm Türkçe Altyazılı

6 comments:

  1. Süper bir bölüm yine teşekkürler utku bey emeginize sağlık devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Selam youtube de dolaşırken 3 sezonunu gördüm galiba dizi hala çekiliyor ve çok ilginç şeyle oluyor lütfen yeni bölümleri de çevirin. Çeviriyi bırakmayın. Çeviriler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Çok sağolun bende dizi arıyordum ve bakiyim 200.bolum yüklendimi evet yüklenmiş.Lutfen yarın 3 bölüm falan atın sabah öyle akşam😂

    YanıtlaSil
  4. 3 sezonda bende izledim çok değişik şeyler oluyor manikle nandini ayrılıyor sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektenmi ayriliyorlarmi ama ben ayrilmiyorlar diye biliyorum yani finali mutlu bitiyor demisti bi arkadas yorumunda hatta belki dizinn 4.sezonuda olabilirmis 2022de

      Sil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates