Kaisi Yeh Yaariaan 194. Bölüm Türkçe Altyazılı

7 comments:

  1. Nandini'nin planı ne acaba çok merak ettim.Mukti'nin ne verdiğini yeni anladım galiba.😂Manik'in sonunda baktığı bakış içime kuşku düşürdü umarım yine oyun oynamıyordur.

    Bu arada çeviriler için teşekkürler Utku bey.😊

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar Ben diziyi büyütüp izleyemedim yardimci olurmusunuz yani ekrani büyütemedim bi sorun var

    YanıtlaSil
  3. Hayir oyun oynamıyor oda 🎁🎁🎁yapacak yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. Şerife Hanım videoyu açtığınızda sağ alt köşede kare işareti var. Ona tıkladığınız zaman tam ekran olacaktır.

    Rica ederim arkadaşlar, bakalım sürprizler nasıl olacak, iyi seyirler herkese :)

    YanıtlaSil
  5. Utku bey biliyorum vardi kare ama simdi yok aypetin iki kenariina siyah bloklar gelmis kare gözükmüyor yinede tesekürler

    YanıtlaSil
  6. Bu bölümde güncellenmemiş sanirim bazı bölümleri atlayarak güncellememissiniz

    YanıtlaSil
  7. Ses yok sadece alt yazi var neden

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates