Kaisi Yeh Yaariaan 185. Bölüm Türkçe Altyazılı

7 comments:

  1. Umarım en kısa sürede amms olayı çözülür.Manik gerçekten de zor zamanlar geçiriyor.Bakalım Manik'in ulaşmaya çalıştığı kız yardım edecek mi?

    Bu arada çeviriler için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
  2. Manikin kafa bir milyon kesin hayal görüyor sjshshzyhs

    YanıtlaSil
  3. Şu pandiji nasılda pis pis gülüyor manik yakında dersini verir ona yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. Utku bey bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen utku bey rica etsem meri aashuqi tüm se hi dizisini de çevirir misiniz ama çoğunluğu kasi yeh yaariyan tabiki şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bölüm birazdan gelecek inşallah arkadaşlar. Aysu Hanım şu an mümkün değil ama listeye aldım. :)

    YanıtlaSil
  6. Tamam Teşekkür ederim yeni bölüm geldi ne zaman uygun olursa

    YanıtlaSil
  7. Amann bide amss cıktı lan pantij lan druvv ikinizide dövmek istiyorum bunlar hiç çalışma yapmıyor nasıl caliyirlar hiç duymadık nasıl şarkı soyleceyek merak ettim valla bu öğrencilerin hiç işi yok sürekli dolanıyor lar koridorda kantinde dizi güzel elinize sağlık çeviri için cokgüzel bir site

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates