Kaisi Yeh Yaariaan 176. Bölüm Türkçe Altyazılı

10 comments:

  1. Teşekkür ederiz utku bey yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz helal sana manik molhotra eline sağlık 1 tane de benim için vursaydin

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, elinize sağlık 👏🏻

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Utku bey bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen yükleyin

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GUZELDI EMEGİNİZE SAGLIK UTKU BEY 💞💞

    YanıtlaSil
  6. Kıskanç manik bu sefer yaptığın çok doğruydu pandit çok ileri gidiyor nandini saf olduğu için anlamıyor.Umarım artık nandini ve manik'in araları düzelir füzyon konseri en çok onu merak ediyorum.

    Bu arada çeviriler için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
  7. Bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum şu truva sınır olmaya basladim

    YanıtlaSil
  8. Utku beeyyyy yeni bölüm varmı bu gun lütfen cvb verın

    YanıtlaSil
  9. Utku bey cvb verin yokmu yeni bölüm

    YanıtlaSil
  10. Evet arkadaşlar iki bölüm birden geliyor birazdan inşallah. Takipte kalın lütfen.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates