Kaisi Yeh Yaariaan 155. Bölüm Türkçe Altyazılı

20 comments:

  1. Teşekküler utku bey yarında gelsin hemen lütfen

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yeni bölüm için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  3. Utku bey bugün gelicekmi yeni bolum

    YanıtlaSil
  4. Utku bey bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen yükleyin

    YanıtlaSil
  5. Aysu hanım biz sizinle tam fanatigiz bu dizinin

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman gelçek merakla bekliyorum çok heyecanlı

    YanıtlaSil
  7. Yeni bölüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  8. Evet öyle bu diziyi ilk tesadüfen fark ettim yotube den izledim sonra google türkçe alt yazılı buldum

    YanıtlaSil
  9. Yarın üç bölüm birden eklenecek kısmet olursa. Yalnız dizi beklediğimin altında ilgi görüyor. Ancak çevirisine devam edeceğim yine de :)

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum manik ve nandini ye dizi muhteşem utku bey de teşekkürler emeğine sağlık onun sayesinde alt yazılı izliyoruz

    YanıtlaSil
  11. Bence bir çok kişinin böyle dizi den haberi bile yoktur ben bile tesadüfen buldum

    YanıtlaSil
  12. Lütfen çeviriyi bırakmayın

    YanıtlaSil
  13. Bence devam edin günde elli kere giriyorum yeni bölüm eklendimi diye

    YanıtlaSil
  14. Utku bey biz izledigimizi etrafimizda söylüyoruz ama sizinde intagramdan hint sayfası kurup bu diziyi adini duyurmanız lazım veya başka bir şekilde tanıtmanız lazım

    YanıtlaSil
  15. Ben bile tesadüfen gördüm bir kısmını ınstagramdan sonra araştırıp izlemeye başladım

    YanıtlaSil
  16. Utku bey ne.zaman yükliceksiniz hadi daa

    YanıtlaSil
  17. Bence instagram da sayfa kurun böylece izleme sayısı bır nebze artar ama sız yinede bizim için çevirmeye devam edın😍😍

    YanıtlaSil
  18. Utku bey Bugün yeni bölüm gelir mi merakla bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
  19. Yeni bolum bugün gelmiyecek miydi

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates