Kaisi Yeh Yaariaan 88. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

9 comments:

  1. Teşekkür ederim yeni bölüm geldi emeginize sağlık teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Bu bölüm o kadar da güzel değildi ama sonundaki müzik tam sahneye çok uymuş.Sonunda Manik'in "umudum yok"deme sahnesi beni çok üzdü.😔Nandini gerçekleri öğrendi ama bu sefer de ondan nefret ediyor.😕Acaba yeni girecek kötü kız hangi bölümlerde girecek?Bekleyip göreceğiz.

    Bu arada çeviriler için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
  3. Yaa bu Nandini intikam almaya çalışmaz değil mi! Saf ya bildiğin:) Sonra Manik'in eli felan. Navya da süzme salak harşadji harşadji diye dolanıyor salak etrafda harshad kendinden başka kimseyi sevmez o hep çocukta menfaat ilişkisi var!!! Çeviri için bohot şükriya:) 2020'de finalini izleriz artık:) altyazılı felan:) İlk başlardaki gibi iki haftada bir bölüm gelseydi bu tarih 2030 felan olurdu galiba:):):) Neyse çok şakacıyım değil mi! Ama bir tebrik alırım. Benim bu dizinin bölümlerini beklediğim gibi sevenler birbirini beklemedi be!!!:) Neyse gerçekten çok çok (edis:) teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Vay be manik böyle görünce üzüldüm ama hak etti yinede nandini ona yardım edecek galiba herşey e rağmen çünkü 💔 kirilsa bile onu cok💑seviyor çeviri için teşekkürler utku bey

    YanıtlaSil
  5. Offff offff bütün bölümlerini kaç defa izledim bilmiyorum. İçini dışını ezberledim. Az çok İngilizce yerlerini de anladım ama yinede türkçe altyazılıyı bekliyorum deli gibi. Yapacak birşey yok. Bekliyicez, Utku bey yükledikçe İzliyicez. ☺️

    YanıtlaSil
  6. Yeni bölüm lütfen çabuk gelsinnnnm

    YanıtlaSil
  7. Neden bölüm açılmıyor

    YanıtlaSil
  8. Bölümde herhangi bir sorun yok. İnternet hızınızla alakalı olabilir. Başka bir tarayıcıdan deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates