Kaisi Yeh Yaariaan 85. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

30 comments:

  1. Yine çok çabuk biten bir bölüm 😔
    Elinize sağlık, çok teşekkürler. 🤗

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bölümdü.😍Sonunda mutlu anlar geçirebiliyorlar.Acaba harsad bu planı öğrendiğinde napacak en çok orasını merak ediyorum ama bu plan nandini ve manik için çok iyi oldu.
    Diğer bölümü heyecanla bekliyorum.lütfen kısa sürede yükleyin.😊

    Bu arada çeviriler için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
  3. Çeviri için çok teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  4. Lütfen yeni bölüm erken gelsin

    YanıtlaSil
  5. Harsad planı öğrendiğinde nandini bir yere kapatıp manik e tuzak kuracak tabiki manik zekasıyla hakindan gelecek herzaman ki gıbı

    YanıtlaSil
  6. Çeviri için teşekkürler devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. Aysun Derya diğer bölümleri izledin mi?😊

    YanıtlaSil
  8. Diğer bölümler YouTube da var ama müzikleri telif hakkından dolayı çalmıyorlar. Yani kötü bir seyir oluyor ( bence ). Ben oldvidz den izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe altyazılımıydı peki

      Sil
    2. Türkçe altlyazılı değil tabi ama bunlar İngilizce- Hintçe karışık konuştukları için İngilizce kısımlardan çat pat anlamaya çalışarak seyrettim. Türkçe altyazılı bu siteden başka hiç bir yerde yok. 😊

      Sil
    3. Aynen ben de denedim de heyecanlı olmuyo

      Sil
  9. Ben bir ara baktım ama anlamıyınca güzel olmadığı için ve heyecanı kaçtığı için izlemedim.

    YanıtlaSil
  10. Utku bey lütfen biraz daha seri olsanız 1 bölümü 1 haftada paylaşmak yetmiyor en azından günde 1 tane paylaşın lütfen yaa

    YanıtlaSil
  11. Of yaaa lütfen hızlı olun azıcık

    YanıtlaSil
  12. Bu gece gelse keşke yeni bölüm ������������

    YanıtlaSil
  13. Keske her gun bir bolüm eklerseniz admın

    YanıtlaSil
  14. Her gün bir bölüm eklense hiç sesimizi çıkartmayacağız da eklenmiyor işte olsun yine de çok uğraşıyorsunuz
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ne zaman gelicek yeni bölüm 😐

    YanıtlaSil
  16. Herkes umudu kesti herhalde, kimse yeni bölümü sormuyor 😂🙈

    YanıtlaSil
  17. Yeni bölüm ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  18. Yeniiiiii bölümmmmm ofofoofofofooofoof:(

    YanıtlaSil
  19. Lutfennnnnnnn yeni bolummmmmmmm bari gunde bir bölüm yukleyinnn ya lutfennnn

    YanıtlaSil
  20. Uzun zamandır yazmadığımı fark ettim. Ben hep yorum yparken kimse yoktu yorum yapan bir ara veriyim dedim dolmuş, taşmış!! Maşaallah diyelim de dizimizin değeri bilinmeye ve daha çok izlenmeye devm etsin ve böylelikle çevirmenimizde bunun mutluluğunu tatmış olsun emeklerinin karşılığını alsın:) Tam gaz devam sayın çevirmenim:)

    YanıtlaSil
  21. Çeviri için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  22. Aradan 5 gün geçti hadi yaçok merak ediyorum günde 1 bölüm koysanız keşke youtube de ıngilizcesi var ama türkçe olursa daha çok heyecanlı oluyor lütfen bölümler çabuk gelsin🙏

    YanıtlaSil
  23. utku bey link açılmıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  24. Bölüm neden açılmıyor

    YanıtlaSil
  25. bu bölümden 148.bölüme kadar açılmıyor doğrusu ortada video yok ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  26. bölümleri yeniden yükleyebilir misiniz

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates