Kaisi Yeh Yaarian 77. Bölüm Türkçe Altyazılı

11 comments:

  1. Elleri bize sağlık super bir bölüm manik bakışlarındaki sevgi yeter 😍

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz, sürprize dair umutlarımız biraz kırılsa da elinize sağlık😊

    YanıtlaSil
  3. Galiba süpriz bölümlerin sıkça gelmesiydi sürpriz için teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
  4. Navya çok üzülecek yanlış kişiye güvendi.😔acaba ne zaman anlayacak?
    Manik ve nandini ne kadar aralarında bir şey olmadığını söyleselerde birbirlerini düşünmekten kendilerini alamıyorlar Manik şu halde bile onu kıskanıyor.

    YanıtlaSil
  5. 78-79 bölüm gelsin artik😊

    YanıtlaSil
  6. Bugin yeni bölüm gelmedi 😩😒😔 yarin 3 bölüm bekliyoruz 😊 3 bölüm eklerseniz çhhooook mutlu oluruz🙈

    YanıtlaSil
  7. Yasa ama ben sürprizi çok farklı algılamıştımm yani çok bölüm gelir sanmıştım admin lütfen birkaç bölüm attt😑😣😦

    YanıtlaSil
  8. Yaa ama ben sürprizi çok farklı algılamıştım.adminnn lütfen birkaç bölüm atttt😤😣😦

    YanıtlaSil
  9. Harika bir dizi ya manik çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  10. Biçok videoyu açamadım neyden kaynaklı acaba

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates