Kaisi Yeh Yaariaan 75. Bölüm Türkçe Altyazılı

15 comments:

  1. 75 bölüm için teşekkürler😊 76 bölimi merakla bekliyorum☺

    YanıtlaSil
  2. Normalleştirme çabası gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  3. Bütün bölümler çabuk gelsin merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Yeni bölümler gelsin artik

    YanıtlaSil
  5. 76. Bolumu merakla bekliyom su gey isinide abarttilar bence

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  7. Gay sahnelerini geçiyorum dizi 5 dakikaya düşüyor neredeyse :// bir de çeviri hızlı olsun lütfen

    YanıtlaSil
  8. Sesi açamıyorum 74. Bölümden sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sanırım telefondan giriyorsunuz. Ses açma kısmına basılı tutup parmağınızı hiç kaldırmadan sağa doğru çekin açılır.

      Sil
  9. En çok gey aşkı yaşıyoruz bunedir yaaa ne kadar normallestiriyorlar çok saçma zaten bide duruww cıktı çocuk iyi ama karakedi gibi duruyor

    YanıtlaSil
  10. neden açılmıyor bölümler

    YanıtlaSil
  11. lütfen cewap verin bölümlerin çoğu açılmıyor

    YanıtlaSil
  12. 11. Dakikada ki şarkının adı nedir

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates