Kaisi Yeh Yaariaan 68. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

9 comments:

  1. Bu bölüm çok üzücüydü.😢tam aşık olduğu zaman dhruv için ondan uzaklaşacak gerçekten insan izlerken ağlıyor.😭😔
    Bu arada çeviriler için teşekkürler.Bu site olmasaydı böyle güzel bir filmi izleyemezdim.☺

    YanıtlaSil
  2. Bölüm muhteşemdi��bölüm gelme hızıda cokk güzel lütfenn hep böylee gelsinn��

    YanıtlaSil
  3. Günde bir bölüm please!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar dizi hakkında yorumlarda konuşalım ben birkaç defa yorumlara yanıt verdim ama hiç kimse cevap vermedi."istemezseniz siz bilirsiniz ben sadece fikir sundum.☺"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manikle nandini yakinlasinca bi müzik calisiyor biliyor musun acaba o muzigi

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Manik için çok üzülüyorum

    YanıtlaSil
  7. Druv icin cok uzuluyorum keske kiz druva asik olsa o canavara dil 😼

    YanıtlaSil
  8. Oha manik nandini ve sen ona nasıl aşık olabilirsin dedin eğer ona kötü davranmasaydin elinden gitmezdi buna emin ol manik

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates