Kaisi Yeh Yaariaan 72. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

21 comments:

  1. Ceviri için çok tskler 😊

    YanıtlaSil
  2. Lütfen daha hızlı çevirmeye çalışabilir misiniz çoook merak ediyorum.Çevirileriniz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Süprizzzz iki bölüm birden devamını bekliyorum şimdiden teşekkürler lütfen devam edin

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize salik admin💪 Lütfen davam edin yeni bölimleri merakla bekliyoruz🙌

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle Muhteşem😍 hep böyle gelsin bölümler

    YanıtlaSil
  7. Lütfen daha hızlı çeviri yapın

    YanıtlaSil
  8. Çook merak ediyorum bir an önce çeviri gelebilir mi

    YanıtlaSil
  9. Ceviri ıcın tesekkürler admın

    YanıtlaSil
  10. İlK olarak iki bölüm için teşekkürler.😊
    Bu bölüm çok güzel bir bölümdü ama Nandini için çok üzüldüm Manik nasıl böyle davranabilir hepsini dhruv için yaptı ama Nandininin duyguları nolucak onu hiç düşünmedi gerçekten de Manik'e çok kızgınım.😐
    Diğer bölümleride yükleyin lütfen dizi çok heyecanlı gidiyor bakalım daha neler olacak şimdiden merak etmeye başladım bile.😊

    YanıtlaSil
  11. 73 bölüm ne zaman gelecek ya

    YanıtlaSil
  12. Yeni bölüm ne zaman gelicek ? Bilgi verirseniz mutlu olurum

    YanıtlaSil
  13. Yeni bölüm niye gelmiyor😖

    YanıtlaSil
  14. Bölüm çevrildi ama yüklemek için vakit bulamadim. Yarin eklicem inşallah arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  15. Sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  16. Bu bölüm açılmıyor Utku Bey deniyorum ama bir türlü izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  17. İlgileniyorum yarına hepsi yüklenmiş olur.

    YanıtlaSil
  18. Linkler yenilendi, bozuk linkleri bildiriniz lütfen.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates