Kaisi Yeh Yaariaan 54. Bölüm Türkçe Altyazılı

15 comments:

  1. Allah'ım ben şok:) Bölüm gelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. şuan guncel olarak bu sevimli genclik dizisinin çevirisine devam ediyor musunuz?Merak ediyorum ne facede ne de baska bi sitede yayınlayan bir Türk sayfasi bulamamistim.Burayı yeni keşfettim ama emeğinize saglık insallah tüm sezonlarini yaeklersiniz.

    YanıtlaSil
  3. Diğer bölüm ne zaman yayınlanacak

    YanıtlaSil
  4. Bölümler çeviriliyor arkadaşlar. Lütfen arkadaşlarınızı da davet edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çevirdiğiniz dizilerle ilgili instagram hesabiniz da var mı ? ordan insanların takip etmesi daha kolay olur.Birçok hintsevere ulasabilirsiniz böylece Utku Bey😊

      Sil
    2. Utku Bey arkadaşlarımızı davet ediyoruz ama siz 1 ay da bir bölüm ekliyorsunuz... Bu yüzden izleyen sayısı azalıyor. Çünkü kimse bekleyemiyor ve youtube dan izliyor.

      Sil
  5. Bölümler ne kadar sürede çevriliyor utku bey

    YanıtlaSil
  6. Sabırsızlıkla bekliyorum ne kadar sürede atıyorsunuz bölümleri çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Diğer bölüm tam olarak ne zaman paylaşılıcak acba

    YanıtlaSil
  8. Ya allah razı olsun çok sağolun 2 yıldır bu diziyi izlemek istiyodum fakat çeviri yoktu suan da tüm arkadaşlarımı davet ediyorum🤗

    YanıtlaSil
  9. 2 3 gün önce başladım kiyamiyorum izlemeye suan 46.bolumdeyim bitmesin diye izlemiyorum çeviri ne zaman gelir acaba

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar çeviriyorum içiniz rahat olsun. Ceviri emek isteyen bir is. Yarin bir bolum eklicem kismet olursa. Takipte kalin lütfen.

    YanıtlaSil
  11. Utku bey bu dizi 337 bölüme kadar devam.ediyir ama bu sayfada o kadar bölüm.neden yok

    YanıtlaSil
  12. Merhaba dizinin çevirileri devam ediyor. En son 138. bölümü eklemiştik, birazdan 139. bölümü ekleyeceğim. yetiştirebilirsem 140. bölümü de ekleyeceğim. Takipte kalın lütfen.

    YanıtlaSil
  13. İzin verilen oynatma sayısı mı var? Peki nasıl izlenecek

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates