Kaisi Yeh Yaariaan 6. Bölüm Türkçe Altyazılı

15 comments:

  1. Teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Utku bey bölümler ne zaman yüklenicek tam olarak

      Sil
    2. Ne zaman olucak bölümler??

      Sil
    3. Utku bey 6.bölümden sonrasını izleyemiyorum lütfen erişime izin verin ve biraz çabuk dünden beri bekliyorumm lütfen izin verin

      Sil
    4. Ne zaman geliyor tam başladım izleyecem dedim izledim de 6 bölümde tıkandım lütfen çevirir misiniz ne olur 🙏 🙏

      Sil
    5. 6. Bölümde herhangi bir sorun yok. İzleyebilirsiniz. :)

      Sil
  3. ne zaman yüklenicek dizinin tam bölümleri niye silindi bölümler

    YanıtlaSil
  4. Utku bey bölümler ne zaman güncellenicek? 5.bolüme kadar var gerisi yok sabırsızlıkla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. Evet Utku bey bölümler ne zaman güncellenicek

    YanıtlaSil
  6. Utku bey 6.bölümden sonrası açılmıyor neden

    YanıtlaSil
  7. Sorun giderildi. Şimdi izleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. dizi bitiyor tekrar başa alıp yine izliyorum gerçekten harika bir dizi bayılıyorum ama burda manik çok sinir oldum geçmişin yaralı sevgi görmedin kalbin kırık anladık ama bu kadarda olmaz ki canım ya nandini olmasaydı seni kim iyi edip yaralarını sarardı acaba .

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates