Kaisi Yeh Yaariaan 67. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle.

19 comments:

  1. 68 beklemek zor gelecek 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama kesin bu sefer Manik dhruv için Nandiniden uzaklaşacak.😕

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Emm... Ben Bunun Hintçesine bakiom anlamadım halde. Aynen senin dedin gibi olucak ama nandini ve bu yüzden çok ağlayacak ama çok 😢

      Sil
    4. Evet çok ağlayacak o bölümlerde yeni bölümü beklemek zor olacak.😔

      Sil
  2. Manik bi bardak soğuk su iç sen iyisi mi:):):)
    Bir de nandini öpüşürken utanma sonra naz yap dur sinir oluyorum bu hint kızları naz yapınca!!!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir bölümdü.😍Manik şimdi nandineden uzaklaşmaya çalışacak hint dizilerinden genellikle neden mutluluk kısa üzüntü uzun sürüyor?😕
    Bu arada çeviriler için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
  4. Yaa niye Açılmıyo😣😭😭biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  5. Lütfen biri yardım edebilirmi

    YanıtlaSil
  6. Bendede acilmiyor lütfen gene yapin utku bey

    YanıtlaSil
  7. Niye acılmıyor lütfen birisi buna cözüm bulsun ��������

    YanıtlaSil
  8. Şuan videoda sorun yok arkadaşlar. Hâlâ sorun yaşayan var mi?

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim tekrar tekrar izliyorum 💏 vav manik ve nandini kisa süren mutluluk ama yinede güzeldi

    YanıtlaSil
  10. Bazı bölümler açılmıyor ben hepsi olunca izleyeyim dedim ama bazıları açılmıyor

    YanıtlaSil
  11. Merhaba açılmayan bölümleri bildirirseniz yardımcı oluruz.

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates