Kaisi Yeh Yaariaan 89. Bölüm Türkçe Altyazılı

8 comments:

  1. Vavvvvvvvv, neler görüyoyorum. Yoksa rüyamı. Yeni bölüm gelmişşş 💃🏼 💃🏼 Çok teşekkürler Utku bey 🎉🎊👏🏻

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler emeğinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Valla günün yorgunluğuna ilaç gibi geldi emeginize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Otku bey sizi seviyorummm lutfen cevirilere devam edinn

    YanıtlaSil
  5. Ishq Mein Marjawan 7.bölüm açılmıyorrrrr!! İlgilenirseniz çokmüteşkkir kalacağım:)

    YanıtlaSil
  6. Bakabilecek misiniz 7.bölüme???? Lütfen cevaplayın:) Normalde facebook sayfasından izliyordum ama kendi hesabım olmadığı için mesaj iletemedim. 7.bölüm orda da açılmıyor ve onlara ulaşamadığım için sizden rica ediyorm. Belki yüzsüz diyebilirsiniz ama diziyi izlemek çokkk istiyorum. Bunun icin de terbiyesizlik ettisem şimdiden özür dilerim. İlgilenip ilgilenmiyeceğinizle ilgili cevap alırsam da baya kushi olacam:):):)Şimdiden teşekkürler(cevabınız ne olursa olsun)

    YanıtlaSil
  7. 7.BÖLÜM
    7.BÖLÜM
    7.BÖLÜM
    7.BÖLÜM
    7.BÖLÜM
    7.BÖLÜM

    YanıtlaSil
  8. Gerek kalmadı:):):) Hallettim ben ilgilendiğiniz için de bohot şükriya!!!

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates