Kaisi Yeh Yaariaan 74. Bölüm Türkçe Altyazılı

19 comments:

  1. Sonunda geldi bölüm teşekkürlerr😊

    YanıtlaSil
  2. Niye izleyemiyorum anlamadım

    YanıtlaSil
  3. Bölim izlenmiyo sorun var😣

    YanıtlaSil
  4. Bölim izlenmiyo sorun var😣

    YanıtlaSil
  5. Süperr teşekkür ederim devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  6. Video izlenmiyor, neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı sıkıntı var açılıyor ama ilerlemiyor video hala izleyemedim ya

      Sil
  7. Utku bey bu bölümde sıkıntı var video açılıyor ama ilerlemiyor bende internetimde mi sorun var diye uğraşıyorum 2 gündür izleyemedim bakarsanız sevinirim bunu izlemeden diğer bölüme geçmek istemiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba videoda herhangi bir sorun yok arkadaşlar. Tarayıcınızın göz at geçmişini silin ya da başka bir tarayıcıdan izleyin lütfen.

    YanıtlaSil
  9. Şu bölüme kadar ya çeviri ya sıkıntı paylamislar kimse dizi hakkinda yorum yapmamis en fazla 3 kisi yapmis sayfa sahibini tebrik ediyorum sabrindan dolayı arkadaslar ne var sadece izlediginiz bolumun keyfini cikarip diger bolumu biraz bekleseniz herkesin bir özel hayatı var kolay iş değil

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates