Kaisi Yeh Yaariaan 70. Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

19 comments:

  1. Hem çok güzel hem de çok üzücü bir bölümdü burda Manik'e çok sinir oldum onun yüzünden kazanamayacaklar.Dhruv için Manik'in yaptıklarına bak performanstan sonra söylese olmazmıydı.😐71.bölüm nasıl olacak acaba Manik güzelce söylebilecek mi? 71.bölümü kısa sürede yükleyin lütfen çünkü gerçekten çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ya manik yine yaptı yapacağını nandininin yerinden olsam birdaha manik i affetmem kolay kolay çeviriye devam merakla bekliyoruz lütfen devam edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama Manik hepsini dhruv için yaptı.Dhruv kötü birisi değil ama artık onu sevmiyorum😐 çünkü nandini ile Manik'in arasının bozulmasının nedeni o.☺

      Sil
  3. Dıger bolümlerı ne zaman yukluyeceksınız

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi görür görmez beğendim 2 günde 70 bölüm ü bitirdim lütfen bölümleri 2 günde bir yayınlasanız

    YanıtlaSil
  5. Emeginize sağlık lütfen yeni bölüm gelsin ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  6. Yeni bolum ne zaman gelecek acaba

    YanıtlaSil
  7. Neden dizi acilmiyor merakla bekledigim bolumu izleyemiyorum
    😣😡

    YanıtlaSil
  8. Sustum sustum artık dayanamayacağım bunedir arkadaş lan manik misin nanik misin insan muzikalden sonra bari söylerdi lan bu kadar bolum aşk bekle sonra druww çıksın iyimi olmadi yaw bu böyle belliydi zaten senaristin dramaya bağlayacagi.. çeviri için çok teşekkürler Allah sabır versin kolaylık versin ben yorumları okurken çeviri isteklerine sınır oldum sanki çevirmenin işi gücü sorunu hiç yok ohh mis rahat durmadan bilgisayar başında çevirimi yapacak arkadaş onlarda insan anlayışlı olunması lazım emeğinize sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. Sayfa açılmıyor ya izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  10. Bölüm açılmıyor lütfen düzeltin!!!

    YanıtlaSil
  11. Acilmiyor bir bakarmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Video yok lütfen bakabilir misiniz

    YanıtlaSil
  13. 70.bölüm sitede bulunmuyor bakabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  14. 70. Bölüm acılmıyor

    YanıtlaSil
  15. Çok üzücü bir bölümdü ve utku bey elerinize sağlık

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

 
Copyright © 2021 Dizi Dünyanız
Blogger Templates